Przejdź do treści
S1_1140_356
S2_1140_356
S3_1140_356
S4_1140_356
Przejdź do stopki

Październik 2023 Labolatoria Przyszłości

Treść

Sprzęt pochodzący z zasobów projektu Laboratoria Przyszłości  został użyty w wielu działaniach dydaktycznych, wychowawczych, sportowych i rozrywkowych w szkole. Wybrane przykłady


9 października 2023
MATHS DAY  - wykorzystanie aparatu i sprzętu nagłaśniającego (Agnieszka Stawiarska  i Ewa Mrówka)

10 października 2023
 wykorzystanie aparatu, Tworzenie plakatów promujących Tabliczkę Mnożenia i Dzielenia na zajęciach plastyki i techniki w klasach 4-6

11 października 2023
Wykorzystanie aparatu, matematyka na
 zajęciach wf w klasie 7, uczniowie rywalizowali między sobą w dwóch sportowych konkurencjach w których trzeba było wykazać się znajomością tabliczki mnożenia i dzielenia.

12 października 2023
 wykorzystanie aparatu, matematyka kl 4, interaktywne zajęcia sprawdzajace wiedzę z tabliczki mnożenia i dzielenia (dzień 4 naszych tygodniowych zmagań)

Rozpoczęcie prac projektywych do wydruku 3D "Plastyczne numerki" do sali informatycznej cz1

13 października 2023
Wykorzystanie aparatu, eksperci od tabliczki mnożenia i dzielenia z klasy 7 pytali na przerwach chętnych uczniów i nauczycieli, sprawdzając ich wiedzę z tego tematu, dobre odpowiedzi były nagradzane słodyczami (dzień 5 naszych tygodniowych zmagań)
24 października 2023
Gościła w  klasie siódmej przedstawicielka Banku Spółdzielczego w Podegrodziu - pani Małgorzata Kulig-Pierzchała. Wizyta stała się pretekstem do dyskusji na temat niebezpieczeństw, które czyhają na młodzież w bankowości mobilnej. Siódmoklasiści poznali metody zabezpieczenia swoich danych w sieci. Uczniowie wykazali się dużą wiedzą na temat ekonomii, zadawali pytania odnośnie oferty lokat i konta junior.Dokumentacja - aparat fotograficzny

13 października 2023
Wykorzystanie robota Photon w celu powtórzenia tematu z religii w klasie 4: Eucharystia buduje i umacnia wspólnotę Kościoła. Uczniowie szukali odpowiedzi  na pytanie- W jaki sposób przy stole uczę się dobrych cech ?

76824